Building Holland 2018

Buitenreclame  |  Een goede binnenkomst!

Voor de 2018 editie van Building Holland in de RAI Amsterdam hebben wij de visuele communicatie mogen vormgeven. Fantastisch om zo’n groot event te mogen aankleden en te zorgen dat de huisstijl overal mooi doorgetrokken wordt. Gelijk bij aankomst op het terrein komt de eerste uitting je tegemoet knallen, een spandoek 13,5 x 4,7 meter! Daarnaast nog eens 9 hoogformaat vlaggen en de entrée is compleet. We hebben hier (en eigenlijk overal op de beurs) gekozen voor een “less is more” benadering; herkenbaarheid en consistentie met gebruik van het logo van Building Holland zonder verdere afleiding. Veel blauw met een accent van oranje.

Binnenreclame  |  Herkenbaarheid

Waar we vooral voor gezorgd hebben is herkenbaarheid van het merk Building Holland. Afgelopen jaar hebben we een restyling van het logo geïntroduceerd en met deze vernieuwde huisstijl was het beter mogelijk om het logo meer op te laten vallen. Met veel blauw en oranje accenten in alle ontwerpen is het gelukt om beter op te vallen, zonder schreeuwerig te worden.

Drukwerk  |  Informeren en enthousiasmeren

Building Holland 2019

Het einde van een Building Holland editie is het startsein voor de volgende editie. Het team van Building Holland is alweer volop bezig om ook in 2019 weer een top event neer te zetten. Deze zal plaatsvinden van 9 t/m 11 april in de RAI Amsterdam. En wij zijn ook alweer bezig met de visuele communicatie hiervoor. De nieuwe partnerbrochure is alweer bijna klaar!

Bekijk hier de website van Building Holland en lees alles over de volgende editie.

Klant: Building Holland
Werkzaamheden: Visuele Communicatie